sâmbătă, 28 februarie 2009

:)

Hey!salut!off...am si eu insfarsit unpic de timp liber sa mai scriu pe blog...mi-am schimbat unpic profilul...si am pus o poza cu tipul de la Jonas Brother pentru k seamana super mult cu tipul de kre imi place mie cel putin in poza asta zici k e el...:X...off a trecut si ziua asta de Sambata si cred k asta e cea mai boring zi...din kuza meditatiei la Matematik kre mi se pare k dureaza o vesnicie...8-|...azi nu a fost o zi cu totul deosebita....a fost k toate celalante zile din saptamana...dar knd ma gandesc k maine e 1 martie si k insfarsit vine primavara dupa atatea luni de frig...m-a saturasem de frig...deabia asteptam sa fie makr putina kldura...:(.Nu stiu de ce dar mi se pare k fac aceleasi lucruri in fiekre zi...."La scoala,aksa,dorm,invat,si in week-end-uri ies prin krtier...."park imi doresc sa fac ceva nou....ceva cu totul deosebit...sa skp de monotonia asta de zi cu zi...si ma gandesc...:"Oare dak as fi cu el makr 1 zi o sa ma simt la fel k acuma?"nu stiu park nici de el numai imi arde si ma gandesc k si dak as fi cu el poate m-as simti la fel...chiar nu stiu de ce as avea nevoie k sa imi revin...am observat k de fiekre data knd vorbesc cu el la telefon si e fericit...toata ziua imi merge bine...am chef de viata...rad...simt k am pentru ce sa traiesc...desi nu e al meu...vorba lui:"Nu stiu sa iubesc pentru k nu am iubit niciodata"...hmm...cred k toti dak am fi intrebati ce e iubirea ne-am blok si nu stim ce sa raspundem...pey eu as defini-o asa:"Iubirea e ceva kre nu poti demonstra prin vorbe ci prin fapte...".Imi e atat de dor de el...as vrea sa il mai vad makr 1 data....:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu