joi, 19 februarie 2009

Nici nu a inceput bine o noua zi(20 februarie,ora 00:00)si am primit o noua Leapsa din partea Irinei http://http://irina-andreea.blogspot.com/2009/02/leapsa-de-completat.html Deabia asteptam o noua Leapsa si sa o indeplinesc cu drag....Am de completat:

Sunt:Ioana(Didu)
As vrea sa fiu:Mai inalta,am 1,60
Pastrez:Nu prea pastrez k sunt km imprastiata si uituk:))
Mi-as dori:Sa dau la facultatea de fotografi
Nu-mi place:Sa ma frece mama la kp sa invat pentru Bac.
Ma tem:De intuneric si de albine.
Aud:Knd simt nevoia vreau sa aud"Sunetul linistii" iar uneori muzik House la maxim...:X
Imi pare rau:Knd nu pot ajuta un prieten.
Imi plac:Orele petrecute in krtier...In kre merg aiurea pe strazi...:X
Nu sunt:"Cu nasu pe sus...."
Cant:Atunci knd sunt fericita:X
Niciodata:Nu pot fi egoista si rea cu cei din jur.
Rar:Am chef de Matematik:))
Plang:De kte ori vad filmul:"Titanic...
Nu sunt multumita:K nu am timp destul sa dorm...
Sunt confuza:Atunci knd cel de langa mine nu imi explik klumea ceea ce are de spus si eu nu am inteles ce a vrut sa spuna.
Am nevoie:De imbratisarea si sarutul lui
Ar trebui:Sa invat pentru Bac si apoi pentru Permis:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu