duminică, 1 martie 2009

Hey o noua zi!stau in pat ascultand melodia de la celebrul film de dragoste:"Love story"...e prima zi de primavara si park ma bucur k am skpat makr putin de frig si zapada...ascultand melodia,tot la anotimpul iarna ma face sa ma gandesc...sa imi imaginez cum ar fi o zi de iarna impreuna cu el...pey totul incepe in felul urmator:
Am plekt impreuna in parc...pentru a ne bucura de primi fulgi de nea...de primul covor de omat kre s-a asternut....a inceput joak...el luand un ditamai bulgare de zapada a inceput sa ma alerge prin parc...m-am ascuns dupa copaci....facandu-mi si eu un bulgare si mai mare dekt a lui....si i l-am dat direct in fata daramandu-l....apoi am mers m-am pus jos langa el incepand sa facem ingerasi de zapada si sa ne sarutam....:X
Inghetand de frig....am continuat sa ne plimbam agale prin parculet...ma uitam la natura moarta...inghetata...la copii kre se juku....la magazinele super aglomerate...toti vroia sa cumpere kdouri celor dragi....Am ajuns aksa la el...mi-a facut repede un ceai kldut...si mi l-a servit in pat...s-a pus si el langa mine...am pus kpu pe pieptul lui si uitandu-ma pe geam....la fulgi kre kdeau incet am adormit...el adormise inaintea mea...:X

Un comentariu: