miercuri, 18 februarie 2009

Lepsa ce as face dak as mai avea 1 zi de trait

Din nou leapsa de la Irinuk http://irina-andreea.blogspot.com/2009/01/daca-maine-as-muri.html Trebuie sa scriu ce as face dak as afla k mai am 1 zi de trait.

1.M-as duce la Bucuresti la Madalin si as avea curajul sa il sarut sa il tin strans in brate si sa ii spun kt tin la el.
2.As merge cu Oana afara si as sta la un Sandwish cu sunk presata si kskval la skra la kre stam noi deobicei.
3.As merge la biserik sa ma spovedesc k sa imi fie iertate paktele.
4.As merge pentru ultima data in club.
5.As da lucrurile mele saracilor.
6.Mi-as cere scuze de la toti pe kre i-am suparat.
7.I-as pupa pe ai mey.
8.As merge in patul meu mi-as pune perna confortabil,m-as inveli si as astepta sa mor rugandu-ma la Dumnezeu sa imi ierte paktele.
Uff km greu sincer nici nu as vrea sa ma gandesc la aspectul asta k intr-o zi o sa mor...Sau cel putin nu acum...Knd o sa fiu si eu batrana acum trebuie sa imi traiesc viata la maxim dar in primul rand sa iau Bacu cu nota mare...:)

Un comentariu: