marți, 17 februarie 2009

Leapsa lucrurile kre imi plac:D

am primit Leapsa de la Irina sa scriu 73 de lucruri kre imi plac:
1.Cerealele Cini-Mini.
2.Sa ma plimb aiurea cu Oana prin krtier.
3.Filmul:"Twilight".
4.Culorile:roz,albastru,verde.
5.Sa stau cu fratimiu la povesti;)).
6.Tigarile.
7.Sa fiu:"In love".
8."Iona" de Marin Sorescu.
9.Frappe-ul:x.
10.Bourbon House(Kfenea)
11.Pauzele si orele nefacute.
12.Rasaritul.
13.Plaja.
14.Vara
15.Baieti Funky
16.Messulik(Fara el nu cred k pot sta 1 zi)
17.Emisiunile Tv Funny.
18."Fata lu tata"
19.Filmele indiene.
20.Muzik indiana.
21.Sa tip la Oana.
22.Parul indreptat cu plak.
23.Taitei cu lapte(De ce imi e pofta in momentul asta)
24.Placinta cu branza.
25.Baclavale.
26.Sa stau in apa marii kt mai mult:x.
27.Sa fac baie in mare noaptea:X.
28.Kudos.
29.Liberty Parade.
30.Dj Internullo si Dj Eftimie(2 Crazy Bastard)
31.Sa ma alint.
32.Sa mananc multa ciocolata Milk(Cu Kramel):X.
33.Sa dorm kt mai mult...Urasc dimineata knd trebuie sa plec la scoala si ma trezesc la ora 6.
34.Somnul la pranz.
35.Cluburile(Asta trebuia pus pe locu 1).
36.Ziua mea k primesc multe kdouri.
37.Muntele(Sa merg la bunik mea la Busteni)
38.Imaginatia mea bogata.
39.Desenele animate.
40.Bebele meu de jukrie de knd eram eu mik(Bia).
41.Sa fiu independenta.
42.Shaworma.
43.Kebab.
44.Sandwish-ul cu sunk presata si kskval.
45.Sa imi dea mami bani.
46.Shopping-ul...Pasiunea mea:x.
47.Ursuleti de plus.
48.Hamsteri.
49.Papagali.
50.Broastele testoase(Am si eu 2:Lolek si Bolek).
51.Sa scriu(Dekt sa invat comentariile alea mai bine scriu)
52.Sa compun povesti.
53.Sa stau 3 ore in kda.
54.Hi5-ul
55.Baieti Emo.
56.Mondenii
57.Radio Zu.
58.Engleza.
59.Baieti cu masina si bani(Oops sunt km materialista):))
60.Sa scot limba.
61.Sa ma fak fratimiu ala mic sa rad knd povesteste din:"Vaknta Mare"Sau knd spune bancuri.
62.Sa ma uit la stele si sa imi aleg steaua mea...Deja am una:x.
63.Farsele lu Buzdugan(In fiekre dimineata de la ora 6 ascult in drum spre scoala la Radio Zu)
64.Meditatiile la Romana si la Engleza pentru k am cea mai tare profesoara:x.
65.Orele de Mate knd imi spune profa k mi-a adormit neuronul...:)).
66.Anii de liceu.
67.Sa ma gandesc cum o sa fiu la anu pe vremea asta dupa ce o sa skp de afurisitul asta de Bac.
68.Craciunul petrecut alaturi de cei dragi.
69.Turcia.
70.Lucrurile mele personale.
71.Desaign-ul kmerei mele.
72.Sa fumez in baie la scoala(Oops dak vede asta Directoarea...Ma spanziura...:)).
73.Sa-mi beau kfeaua de dimineata.
Off si insfarsit am terminat...Mi-a dat de lucru Irinuk asta...O tin eu minte si vin cu o leapsa...Razbunare...>:):)).





Un comentariu: