joi, 26 februarie 2009

A mai trecut o zi din viata mea...si knd ma gandesc kt de repede au trecut anii...park nici nu am simtit...park acum eram clasa a 9 a si eram doar un copil...au trecut 4 ani...acum o sa se termine clasa a 12 a si odata cu ea si anii de liceu...as vrea sa mai fiu ink odata liceeana...makr putin...o sa imi amintesc de emotiile pe kre le aveam la romana inainte sa ma asculte,de ziua in kre am stat in baie la scoala k sa fie liniste sa pot invata,de ziua knd am incerkt sa chiulesc de la Mate si am lalaito pe drum,de faza knd m-a prins femeia de servici cu tigara in baie...si urla k nebuna de imi venea sa ii zic sa tak k aude directoarea....de cea mai de gask si de treaba profa din liceu kre mi-a fost profesoara doar in clasele IX-X si acum fac meditatii cu ea la Romana si Engleza...:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu