joi, 26 februarie 2009

o noua leapsa din partea lu Irinuk....http://irina-andreea.blogspot.com/2009/02/chestionarul-lui-proust.html :
1.principala mea trasatura:timiditate....
2.calitatea pe care o doresc la un barbat:frumusete
3.calitatea pe care o doresc la o femeie:sa fie finuta
4..Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei:sinceritatea,umorul
5.Principalul meu defect:prea vorbareata
6.Îndeletnicirea mea preferată: fotografiatul.
7.Fericirea pe care mi-o visez:sa fiu cu tipul de kre imi place:X
8.Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire:sa pateask ceva el...:(
9.Locul unde aş vrea să trăiesc: In lumea viselor alaturi de el:x
10.Culoarea mea preferată: albastru
11.Floarea care-mi place:trandafiri.
12.Pasărea preferată:pescarusul,papagalul
13.Prozatorii mei preferaţi:Belle de Nuit
14.Poeţii mei preferaţi:Mihai Eminescu
15.Eroii mei preferaţi din literatură:Iona.
16.Eroinele mele preferate din literatură:Gaisha("Memoriile unei Gayshe")
17.Compozitorii mei preferaţi:Marius Moga.
18.Pictorii mei preferaţi:Leonardo Davinci
19.Eroii mei preferaţi din viaţa reală:Modelul meu e Teodora Mares
20.Ce urăsc cel mai mult:sa mi se zik k sunt mik de inaltime
21.Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: Talentul actoricesc.
22.Cum aş vrea să mor:stand in pat
23.Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:la scoala.
24.Deviza mea:"Never say never"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu